KLAR FOR ÅRETS “HAPPENING”

God ettermiddag kjære lesere
 
Det er fredag 6.desember, og jeg har i over 5 mnd vært klar over hva denne dagen skulle brukes til, nemlig: Its christmas time! Mamma er veldig glad i å planlegge, ja – enda mer enn meg. Så denne dagen var planket fast i dagboken, noe som forsåvidt er ganske greit. Det er utrolig hvor fort slike billetter går unna, og vil man ha god plassering så bør man være i god tid. Uansett, “Its christmas time” er et show som foregår i “hjembyen” min, som har blitt en slags tradisjon i hjemmet. Så i kveld 18.00 skal jeg, mamma og mine søsken på juleshow. Synes det er så koselig at familien samles slik rett før jul, fordi det er lett å stresse rundt med julegaver og julebakst – og rett og slett glemme å bruke tiden PÅ hverandre. Wihi! Regner med jeg kommer ganske så godt inn i julestemningen, og det gleder jeg meg til. Snøen ligger så fiint, og kan det bli bedre? Etter showet skal vi spise en bedre middag på Egon, noe jeg gleder meg til. Restaurant besøk er alltids hyggelig, selv om jeg må passe på litt hva jeg spiser. Så blir nok biff og grønnsaker idag- Nam!

Skal du på juleshow i år?

Ha en kjempe fin fredag og GOD helg!

 
Bildet er ikke hentet fra “Its christmas time” – men fra google “bilder”

Ida

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg