JEG MÅ BITE I DET SURE EPLET

God søndagsettermiddag kjære lesere!

Wæææ, det er 1.desember, og julen nærmer seg med stormskritt. Men som jeg har sagt, julegavene og julekort er ordnet med, så jeg er ikke stresset i det hele tatt. Gleder meg veldig til julen kommer, og få feire første julen med kjæresten min. Men, tilbake til overskriften, i går hadde jeg et koselig besøk av ei vennine, der vi laget oss god mat og kosa oss. Som dere vet så er det lenge siden jeg har drukket, og dette skyldes treningen. Jeg er den som elsker å drikke, opp og hopp og danse rundt, men i går…vet du? Da kjørte jeg til byen, mens mine to andre venninner var i slaget. Ja du hørte riktig, jeg var edru på byen. Grøss og gru, den tanken har jeg aldri engang tenkt. Har liksom aldri skjønt tanken med å dra ut edru på byen, så det var virkelig merkelig for min del. Ikke like gøy, føler man blir litt avhengig av å sitte i baren med en drink, istede for et glass vann. Skulle vært “farge” på vannet så folk tror du drakk alkohol. Bare de blikkene at du ikke drikker, følte jeg i går.. Men, men må bare bite i det sure eple, fordi  det er mye som forandrer seg når man har fult fokus på treningen. Man MÅ bare skjerpe seg og droppe alkoholen på ei god stund om man virkelig ønsker å oppnå resultater. 

Har du kuttet ut alkohol pga treningen?
Isåfall ikke, hva er “sunnest” å drikke av alkohol?




Prøvde en ny kyllingrett i går, med tikka masala blanding (denne) 243 kalorier pr 200 gram kylling (Ferdig utblandet) , noe jeg liker veldig godt!

Ida

13 kommentarer
    1. Det er vel heller mengden man drikker som ødelegger mest. Drikker du mye mister du mye trening 🙂

    2. Hvis du skal drikke, anbefaler jeg sterkest mulig vodka (60%) med sukkerfritt blandevann eller så har du jo mange rød- og hvitviner uten sukker. Jeg går på lavkarbo og trener, men i går drakk jeg en tør hvitvin og sjekket i dag at jeg ikke hadde gått ut av ketose, så da funker det med tør vin 🙂

    3. Syns det er helt ok og gjøre som du gjorde jeg 🙂
      Jeg drikker ikke så mye selv for tiden, men det er en helsemessig årsak til det.
      Man kan fint kose seg uten alkohol, selv om jeg kjenner meg igjen i det du sier om at folk legger veldig godt merke til det om du drikker vann! 🙂

    4. Ida: Det er kylling oppskjært i biter, også bruker du tikka masala blanding fra Rema. Den med krydder og saus i 2 fordelt glass. Så har du søtpotet i mikrobølgeovnen i 10 minutter og server med salat 🙂 Nammis!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg