MIN ØNSKELISTE 2013

God søndagskveld kjære lesere

Det nærmer seg juletider, og jeg har allerede fått mange spørsmål om HVA jeg ønsker meg til jul. Hm, hva trenger jeg egentlig nå som jeg har vært i London og brukt over 12 000 på shopping?! Jo, jeg måtte virkelig gå i tenkeboksen og finne ut hva Ida egentlig trenger. Ettersom treningen er ganske sentralt i livet mitt nå, så vil dere se at ønskelisten også er preget av dette. I min egen julegave kjøpte jeg meg selv 3 PT (personlig trener) timer. Synes dette var en god invistering jeg, eller hva?

Her er ihvertfall mine ønsker for julen 2013


 #1 Kokebok Sunn&sterk med protein #2 Sunnere&sterkere  #3 brodder til ute joggesko str 39
 #4 Tynne ute treningshansker (kjøpes her)  #5 Pannebånd #6 Tynne ullsokker for trening



#7 Penger #8Treningsthighst #9 Treningsingletter i sterke farger
#10 Diamant ring #11 Kamera linse til Canon 650d (18 – 200 mm)  #12 Sydentur
#13 Smarttelefonhansker 14# Gavekort fra XXL / Better bodies 
#15  Treningstrikk (rompe og lår) #16 Helsekost varer

Har du ordnet med ønskeliste for julen 2013? 

Ida

4 kommentarer
    1. så mye fine ønsker. Man ser godt at trening er en livsstil her 😉 Tja, jeg ønske meg jo litt forskjellig, emn mesteparten er så dyrt, at jeg blir glad for hva jeg får 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg