NÅ LIGGER KLÆRNE MINE FOR SALG

God kveld kjære lesere

 I går brukte jeg og ei venninnde noen timer på å få hengt opp og sortert klærne jeg tenker å kvitte meg med. Det er med klump i halsen at jeg selger disse klærne, da ingen av de er brukt mer enn 1 eller ikke brukt i det hele tatt. Du kan se at merkelappen sitter på hos noen enda, noe som gjør det litt ekstra flaut egentlig. Det er jo kjempe fine klær som jeg rett og slett har lagt unna og aldri brukt, noe som så absolutt skulle blitt gjort. Så om noen av dere kjære lesere er interresert i å kjøpe noe, så ta kontakt på mail: [email protected]   – ønsker helst at folk i Trondheimsområde skal kjøpe varer, da jeg slipper frakt og pakking av tøy.

Her er utvalget;


Medium, small , small


Small, small, small



Alle jakkene er i str small


Alt er i str small


Alt er i str small / 34


Alle er i str 39

-Ida-

11 kommentarer

Siste innlegg