DETTE GIR LIV I MEG

God ettermiddag kjære lesere!

Hvor viktig er det ikke å finne de rette musikk sangene som bare vekker liv i kropp og sjel? For meg er musikk nr 1, når jeg skal trene. Ei treningssøkt uten musikk er nesten umulig! Det å ha på full bass og fult trykk på øreproppene, og bare kjenne at kroppen virkelig gir 110% , er helt fantastisk.
Men da er det utrolig viktig at det er sanger som fanger min oppmerskomhet, og gjerne gamle sanger – fungere kjempe bra!

Når jeg er på saltimer, så er det organisert musikk, og jeg må si at noen ganger hadde jeg ønsket at vi kunne kjørt de sangene jeg har på min “playlist”. Anbefaler alle å ordne seg med en spilleliste “trening” på spotify, gjør alt så mye mer lettvint. MEN for all del, musikken fungerer bra den, men er bare hva man er vant til. Har også blitt slik at jeg har ulike sanger til bestemte øvelser. Rart ja?!

Min treningssmusikk:

Keisha – All that matters
Keisha – Last goodbye
Keisa – Supernatural
Lady Gaga – Marry the night
Michale Mind Project – Dont Wanna go home
Alexandra Burke – All night long
The pussycat Dolls – Don`t cha
Pitbull – Get it started
Pitbull – Tchu tchu
Pitbull – Timber
Pitbull – Feel this moment
Bonnie McKee – American girl
Selena Gomez – Save the day
Loreen – My heart is refusing me
2 Chainz – We own it
David Guetta – Play Hard
Gabrielle – Bordet
Madcon – Kjører på (feat: Timbuktu)
September – Resuscitate me
ItaloBrothers – This is nightlife
Albatraoz – Albatraoz
Miley Cyrus – We can`t stop
Avicii – Wake me up
Robin og Bugge – Elak Elak
Sasha Lopez – All my people
R.I.O – Party shaker
Alexis Jordan – Acid Rain

Er du som meg og er avhengig av musikk til trening?!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg