CHANGE OF PLANS

God lørdagskveld kjære lesere!

Puh, det er først nå jeg kan puste lettet ut, og lene meg tilbake i sofaen og nyte min hjemmelagde proteinpizza med havrebunn sammen med kjæresten. Det har gått i ett i hele dag, da det startet med ei treningsøkt på “step puls & mage” time på 3t. Etter ei svett treningsøkt var det å hive seg på ryddingen her hjemme. Som dere så ligger både klær og kofferter utover hele leiligheten, så dette måtte ryddes opp i. For å få plass i klesskapet måtte jeg igjen.. Ja igjen.. ta en stor opprydding i skapet, og ta ut flere klær jeg ikke bruker like ofte. Nå sitter jeg igjen med 3 stappfulle svartsekker med klær jeg skal få prøvd å solgt via bloggen og facebook “selge/bytte side”. Planen var egentlig å slappe av ettersom dette er vår siste kosedag før Kenneth reiser ut på jobb igjen på mandag, men change of plans.. Rydding og vasking istede – greit (?)

Nå blir det litt avslapping før vi skal dra å se “Gravity” i 3d på kino her i Trondheim. Dette er en film ALLE har snakket om, og som har fått 5`ere og 6`ere på terningskast. Så dette ser jeg virkelig frem til. Skal gi dere en oppdatering på kinoen i morgen! Ellers så ønsker jeg alle lesere en kjempe fin kveld videre, og kos dere uansett hvor og hva dere gjør i kveld. Det er jo L.Ø.R.D.A.G.!!

Hva gjør du denne lørdagskvelden?


4 kommentarer
    1. Hei, sist jeg var her var du sammen med Bahadir. Ser at det har skjedd endringer fra da. Har du skrevet noe om bruddet på bloggen ?

    2. Gammel leser: Hei. Stemmer at det har skjedd en del endringer ja. Har skrevet lite om bruddet, så er egentlig så enkelt som at vi ikke passet sammens..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg