BILDEDRYSS FRA LONDON #6

God ettermiddag kjære lesere!

 Dette var vår siste dag, og ettersom vi først var i Covent garden, tok vi likeså godt turen innom skøytebanen i London. Fy fader så fint det var der, sikkelig julesteming! Selvfølgelig var det brøyting som pågikk når vi var der, så vi fikk ikke stått på skøyter. Men jeg lover deg, neste gang skal jeg få stått på skøyter, og da kanskje med en kjæreste i hånden (?)

Vi avsluttet oppholdet i London med et herlig måltid av kylling i cremet soppsaus, erter, kålrotstappe og søtpotet pommefries. Nam, dette var virkelig et herlig festmåltid! Så satte vi turen mot Gatwick, noe som skulle vise seg å være en utfordring. Vi var optimistiske og trodde at vi ville klare å ta 2 undergrunder, før vi tok London ekspress til flyplassen. 2 slitne turister, med 1 kofferter hver hånd, samt 1 håndveske hver, kamera veske på snei og 2 bæreposer med suvernier vi nettopp kjøpte før vi dro. Kan du se for deg oss ned trappene UTEN heis i London sine undergrunder? Herregud, hvor svetten rant og rant. Folk bare lo av oss og så rart på oss når vi tok med oss så mye bagasje på disse små undergrunsbanene. Heldigvis var det en del snille mennesker, som hjalp oss å bære koffertene ned trapper på 30 trinn med koffertene våre. Takk og pris! Du kan tro jeg var glad når jeg hadde sendt fra meg bagasjen og satt meg på flyet.. Hjem til min kjære <3


Skøyteis <3


Inngang


Jentene koser seg på tur


Buss måtte vi selvfølgelig kjøre . tut tut


We will rock you musikal – anbefales på det sterkeste !!


Oxford street – shopping <3 ilu


Siste middagen før avreise


Nammis!

ida

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg