EN “ROSA” FREDAG

God fredagskveld kjære lesere!

Dagen idag har gått så utrolig fort, og plutselig er fredagen over. Vi våknet seint idag, og har egentlig bare tatt det helt med ro hele dagen. Vi tok en liten svipp tur innom XXL på Lade for å se etter noe ytterjakker, og fikk tatt en stor handel av matvarer på Coop Obs Lade. Det er så utrolig greit å gjøre unna mathandelen på et stort supermarked. Etter handelen tok jeg turen innom 3t treningsstudio, og det føltes D.E.I.L.I.G å få trent igjen etter 3 dager uten trening. Svetten rant, og jeg hadde kun et fokus: Spring Ida, spring Ida! 

Etter trening var det rett å få på seg min nye rosa kosedress fra Primark i London. Litt mye rosa, MEN jeg liker det sånn.
Til middag ordnet vi oss søtpotetmos, karbonadedeig og masse grønnsaker. Sunt og utrolig godt.
Herlig kjærlighetskos på en fredag. 

Hva synes du om min nye rosa kosedress?

 

ida

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg