FULT KAOS HER

God ettermiddag kjære lesere!

Da var jeg tilbake fra London, og JA det er fult kaos her i leiligheten etter at jeg kom hjem i natt. Husker dere at jeg reiste nedover med ganske så lite bagasje? Jeg kunne rett og slett sitte i den ene halvdelen. Sjekk forskjellen nå! Jeg kom hjem med 2 kofferter, på hver 19kg, til sammen nesten 40 kg bagasje!! Så som dere kanskje skjønner så måtte jeg kjøpe meg en ny koffert i London, samt betale for en ekstra bagasje. Og nei, ikke alt er til meg! Har kjøpt unna ALLE julegavene, så nå er det null stress før jul! Herlig følelse.

Det var utrolig godt å våkne opp i kjæresten sine armer, for så å lage oss en litt sen frokost/lunsj bestående av proteinpannekaker fylt med kesam vanilje og bringebærsyltetøy u/sukker. NAM, godt å være tilbake igjen må jeg si. Er egentlig kjapt innom for å gi dere en liten oppdatering. Skal få satt sammen bilder og legge ut MASSEVIS av bilder fra turen, og ikke minst hva jeg har handlet der nede!

Ha en fin fredag alle sammen!

Ida

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg