BILDEDRYSS FRA LONDON #3

God ettermiddag kjære lesere

 Dagen startet med en herlig frokost på en av alle restaurantene/cafeene i Oxford street, der jeg bestilte meg musliblanding og gresk yoghurt, mens Monika bestilte seg den typiske “english breakfast”. Jeg er overrasket over hvor mye musli og gresk yoghurt som står på menyen i London. Etter frokosten tok vi en tur i London sine flotte gater, og ja – brukte noen timer på shopping..idag også! For å spise lunsj dro vi innom verdens beste pizzarestaurant (i mine øyne). Jeg var utrollig usikker på om jeg ville spise pizza pga alle kaloriene, MEN her i London hadde de nemlig “low calories” pizza med under 500 kalorier på en hel pizza. De tar av bunnen i midten og fyller den med salat. Fy f*** hvor fantastisk god denne pizzaen var. 

Etter en herlig lunsj dro vi innom “British museum”, som forresten ligger kun 5 minutter gange fra hotellet vårt! Kjempe spennende å se på mumier, og andre historiske “happenings”. Avsluttet kvelden med en halv ferdig omelett,  hvor eggeplommen ikke var stekt ordentlig. Sikkelig nedtur, ettersom vi har spist der før og tidligere vært veldig fornøyd. Utenom det, en superduper fin dag i London! 

Ida

8 kommentarer

Siste innlegg