12 000 PÅ SHOPPING I LONDON – BILDEDRYSS

God ettermiddag kjære lesere

 Som mange av dere kanskje har fått med seg, så har jeg brukt over 12 000 på shopping! Jeg dro nedover med ca 7 kg bagasje, og kom hjem med 41,5 kilo bagasje, fult med nye klær. Jeg hadde egentlig ikke planer om å shoppe så mye, men klarte jeg å dy meg? Nei, dessverre! Alt nedenfor er kjøpt på enten Primark, Forever21 og Victoria Secret. Var en kort tur innom Topshop også, men fant ingenting (faktisk!!). Det er rart hvor lett det er å bare dra visakortet, uten å tenke  på hva det egentlig koster. Det er først når jeg kom hjem at jeg la sammen alle summene og fant ut at det er over 12 000 i klær. Hjelpes sier jeg bare! MEN nå har jeg ihvertfall et fult skap..igjen! 

Likte du innkjøpene mine?










Ida

6 kommentarer

Siste innlegg