DAG 2 I LONDON

God kveld kjære lesere

Dagen startet med en nydelig og SUNN frokost på en av naborestaurantene, som bestod av frisk smoothie og musliblanding med gresk yoghurt. Det er utrolig vanskelig å klare å følge dietten min med 1500 kalorier når man er på tur, men jeg føler jeg gjør det veldig bra her nede. Så er stolt over meg selv !! Etter en herlig frokost tok vi turen til Oxford og svidde av en massevis av P.E.N.G.E.R. Jeg hadde som mål å ikke bruke like mye som forrige gang jeg var her, da jeg brukte over 10 000 kroner. MEN dessverre har jeg nesten overskredet det..allerede! Kommer tilbake til shoppingen i et innlegg senere, der dere får se ALT jeg har handlet inn. Gosh! 

Satte også for første gang i historien føttene mine på Victoria Secret, noe som svidde av noen tusenlapper fra lommeboka. Utrolig god service der inne, men altfor dyrt – etter min mening. Etter shoppingrunden tok vi turen til “We will rock you” musikalen, som forresten lå kun 2 minutters gange fra hotellet vårt. Snakk om herlig beliggenhet på hotellet da gitt?! Også kun 3 minutter unna Oxford Street og British museum. Anbefaler alle St Giles hotel i London, om du ønsker å bo billig og sentralt! 







Ida

6 kommentarer

Siste innlegg