AVREISE – LONDON HERE I COME

Kjære lesere!!

Nå er tiden kommet og jeg er pakket og “klar” for London i 4 dager. Jeg og ei venninne reiser med flyet 18.00 nå, så om noen timer er vi i L.O.N.D.O.N. Ganske sykt å tenke på egentlig. Ihvertfall, dette er min første gang jeg har reist med SÅ lite bagasje som du ser nedenfor. Kofferten min veier 7 kg, så det betyr at jeg har plass til 13 kg til på vei hjem. Ja, det er tungt å reise med så lite bagasje, men etter forrige London tur så må jeg ta til fornuft, og ha plass til alt jeg skal handle inn i London sine gater. 

Så nå går ferden mot London, snakkes når jeg er kommet frem.
Skal prøve å få blogget hver dag, så krysser fingrene for at internetten er oppe og går på hotellet vårt. 

Lite bagasje jeg har med ja ?!!

Ida

8 kommentarer

Siste innlegg