EN TURBULENT LØRDAG

God lørdagskveld kjære lesere!

Beklager sen oppdatering, men dagen idag har gått i fult kjør, og nå er plutselig klokken over 7 på kvelden. Kjenner kroppen er sliten etter ei hel uke med jobb, trening og mye annet på kalderen. Denne lørdagen har på mange måter vært litt turbulent for min del, da jeg ble vekt 07.30 av at de i øver etasjen holdt på å rive en vegg og kastet ned planker fra vinduet ned på en stor tilhenger som står RETT utenfor soverommet vårt. Arg! Er det mulig? 07.30 på en lørdag? Så Kenneth snakka til de, og jeg fikk satt inn “ørepropper” som du bruker på fly etc, så jeg sov som en stein til klokken ble 11.00. 

Da var det rett opp og lage HERLIGE proteinpannekaker til kjæresten – for en luksuriøs frokost! Men det er jo lørdag?! Så var det å hive på seg treningsklærne og dra avgårde på min første “steppuls og mage” time på 3t på solsiden. Jeg har null erfaring med step, så dette gruvet jeg meg litt til. Og ja, jeg hang ikke helt med på alle bevegelsene, men svetten rann som bare det, så da har jeg alikevel gjort en god jobb. Rett etter treningen var det å ta en halvtimes sol, før jeg dro til ei venninne og fikk “stusset” håret. Det er nå over 6 mnd siden jeg stusset håret, så det er nokså slitt. 

Kenneth har besøk av en kompis ikveld, så de stakk avgårde og skulle kjøre go-kart. DA benytter jeg muligheten til å lage meg et herlig måltid, nemlig BIFF. Som dere vet liker ikke Kenneth biff, mens jeg elsker biff. Snakk om å være forskjellige? Så nå skal jeg virkelig kose meg her, ettersom jeg er på “diett” så blir det ingen saus på biffen. Egentlig en bomtur, men er man på “diett” så er man på diett. Får igjen for det i morgen tenker jeg 🙂

Ønsker alle en kjempe fin lørdagksveld!

Ida

5 kommentarer

Siste innlegg