FREDAG OG 1 UKES FERIE

God fredagsettermiddag kjære lesere

Det nærmer seg slutten av uken, nemlig fredagen alle venter på. Denne uken har jeg vært på jobb hver dag, så nå kjenner jeg meg veldig klar for helg. Helg sa jeg? Jeg mente, FERIE! Jeg går nemlig ut i ferie og skal ikke på jobb igjen før 24.november. Wow, det høres lenge til! Jeg hadde nemlig igjen 1 ferieuke som jeg måtte ta før året 2013 var igjen, og da passet det bra med ei uke i midten av november. Reiser jo til London på mandag, og har allerede ikke pakket noen ting. Alt er vasket og klart, så er bare å finne frem kofferten og begynne å pakke..snart!

Etter jobb 15.00 idag, og jeg har fått meg på flybussen innover til Trondheim, har jeg med andre ord offisielt ferie!
Kjenner kroppen skal få godt av å slappe av litt innimellom all jobbingen og trening som har vært i det siste.
Ønsker alle lesere en kjempe fin fredag! 

Hva er dine fredagsplaner?

Ida

6 kommentarer
    1. I dag sakal eg kosa meg me Emil når han kjem heim fra barnehagen, so skal me få besøk av ein hund som me skal passa for helga, ein Engelsk Mastiff. Kjempe stor hund, på 106 kg. Han er super snill, og Emil ( på 2 år) gleda seg veldig til å få passa hunden.
      Håpa du får ein fin fredag, og nyt ei veka med fri! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg