MYE HAR FORANDRET SEG SIDEN SIST

God kveld kjære lesere

Er det ikke rart hvor mye livet kan forandre seg kun på noen måneder? Jeg føler på mange måter at jeg har fått livet snudd på hodet de siste ukene, og da selvfølgelig til det positive. Dere kan kanskje selv tenke hvorfor? To stikkord: Trening og nytt kosthold (?). Jeg har aldri i verden trodd JEG ville bli en av de som følger med på fitnessblogger, leser om trening og kosthold i magasiner og liker “fitness” sider på facebook, men joda – her sitter jeg i samme klemma som mange andre “treningsnarkomaner”. Jeg har bestandig trodd at bildene vi ser på nettet og disse treningsinspo bildene som postes overalt bare er juks og fanteri, og at det er umulig å oppnå så gode resultater på 2 – 3 måneder. Men nå kan jeg med hånden på hjerte si at det er er fult mulig med GODE resultater på så kort med, MEN med riktig kosthold og riktig trening! Selve treningen i seg selv vil ikke gi deg de resultatene du er på utkikk etter, om du også sikler etter disse inspo bildene av flotte jenter. Kostholdet spiller en stor rolle her, og det har jeg på mange måter opplevd!

Jeg har nå snart vært medlem på 3t treningstudio i Trondheim i 2 måneder, og på disse 2 månedene har det skjedd utrolig mye med kroppen min. Jeg har gått ned fra å veie 64,5 til å veite 59,5 kilo.Altså gått ned 5 kg på underkant av 2 måneder. Jeg har gått ned tilsammen ca 5-6 cm målt på lår, rompe og mide – og dette KUN på 2 måneder. Jeg er kjempe stolt over egen innsats, og kunne ikke gjort det bedre enn hvordan jeg har startet denne ferden mot en ny og sunnere kropp. Jeg har trent aktivt 5 dager i uken, og spist ca 1500 kalorier hver dag. Alt i alt, har dette gitt meg kjempe resultater, og jeg merker allerede at mine gamle klær (spesielt bukser) ikke passer i lår og rompe lenger. Noe jeg jubler over! Er det et “problem” på kroppen min, så er det definitvt lår og rompe. Nå er det bare viktig at jeg fortsetter ferden og ikke begynner å sklir ut av sporet jeg er så godt i gang med å følge. Julen nærmer seg, og det er fristelser som står for tur. Derfor skal jeg og kjæresten ha en bakedag snart, der vi skal lage “sunnere” julekos og forbrede oss på julen som kommer.

Har du oppnådd resultater via trening?

 
Ida

6 kommentarer

Siste innlegg