“KLAR” FOR Å GRIPE DAGEN

God ettermiddag kjære lesere!

Nå er jeg på farten for å ta flybussen inn til jobb, der jeg skal jobbe frem til 22.00 i kveld for så å overnatte på flyplassen. Derfor er det viktig for meg å pakke med meg alt av matvarer, slik at jeg slipper å kjøpe meg noe “dritt” mat fra flyplassen. Når sant skal sies finnes det ikke mye sunt å få spist på flyplassen, dessverre! Nå som salatbaren også er tatt vekk så er det litt krise for min del., Derfor hamstrer jeg inn sunne matvarer før jeg drar på jobb. Viktig å fortsette med det sunne kostholdet også når man er på jobb. Før hadde jeg den tankegangen at jeg jobbet sent og kunne unne meg noe ekstra godt til kvelden ettersom jeg var så “flink” å jobbe så seint. Men nå er denne holdningen helt endret: Sunn mat uansett dag og tid på døgnet.

Ønsker alle en fin dag videre!


Ida

5 kommentarer

Siste innlegg