NY OPPLEVELSE

God ettermiddag kjære lesere

 I går hadde vi avtalt å møte mamma, mormor og minste broren min på en thai restaurant her i Trondheim. Mye frem og tilbake for å klare å finne ut hvor denne restauranten lå, ettersom GPS ikke helt ville samarbeide, men etterhvert kom vi frem! Da var det bare å se på den herlige menyen og klare å bestemme seg for hva man ønsker å prøve. Dette er min første gang på en thai restaurant, og jeg må si jeg er imponert over maten de klarer å lage her. Jeg bestilte meg biff, sammen med ris og masse grønnsaker. Kenneth bestilte seg wontosuppe (om det skrives slik), og lille broren min bestilte seg “innbakte pølser”. Synes retten så, såg artig ut – så måtte knipse et bilde av den. 

Har du vært på thai restaurant før?





ida

6 kommentarer

Siste innlegg