GJENSYNSGLEDE + OPPSKRIFT PÅ PROTEINPIZZA

God ettermiddag kjære lesere!

Dere kan tro det var deilig å få hjem kjæresten sin i går?! Men selvfølgelig møtte vi litt hinder også denne gangen. Kenneth kom ikke hit før 22.00, noe som var en utrolig kjedelig nyhet for meg som hadde gledet meg fra 12.00 i “morges”. MEN han kom hjem, og jeg hadde stelt i stand med lys og hjemmelaget proteinpizza. Oppskriften er hentet fra Linn sin blogg, som du kan finne her. 

I tillegg laget jeg hjemmelaget “italiensk salat” som består av:
1/2 boks mat youghurt
1/2 boks keasm mager
Hodekål og gulrot
Pepper
Sitron  

Jeg skal være såpass ærlig og si at jeg har aldri bakt hjemmelaget pizza før, noe jeg skjemmes litt av å skrive, fordi jeg er jo rett og slett 23 år. Grunnen til det er rett og slett fordi jeg ikke er noe flink med gjær. Enten så har jeg for varmt eller kaldt vann, kjipt! Men denne proteinpizza`en trenger ikke mye heving. Anbefaler alle som elsker pizza om å prøve oppskriften som du finner lenger opp på “her”. Nam, dette falt virkelig smak! Resten av kvelden brukte vi bare på kos, og enda mer kjærlighetskos! 

Flere enn jeg som strever med å få bakst til å “heve”?

 

Ida

6 kommentarer

Siste innlegg