DETTE HAR JEG VIRKELIG SETT FREM TIL

God lørdagskveld kjære lesere!

Er det noe jeg virkelig har ventet på i 15 dager nå så er det å få HJEM kjæresten, og i kveld 19.20 lander han på Værnes. Herremin så mye frem og tilbake med hjemreise, skal du se lenge etter. Egentlig skulle han komme hjem i går, men pga lyn og torden ute på sjøen kunne han ikke komme før i dag ca 10.0 idag. Vi planla å dra inn til Sverige på harryhandel og alt, men neida. Tror du ikke at han har blitt feil booket på et fly, og kommer ikke før i morgen. MEN heldigvis hadde han noe flaks i uflaksen og fikk kommet med et fly så han er her i kveld. Jeg hadde virkelig sett mørkt på å tilbringe denne lørdagen helt alene. Så nå går jeg bare og tripper og venter på å få hjem verdens beste kjæreste! 

Planene i kveld? Overhode ingenting, kun kose oss og stenge oss inne i leiligheten! Skal kanskje få prøvd å bakt lavkarbopizza i kveld, som jeg legger ut på bloggen etterhvert. 

Ønsker alle en fin lørdagskveld! 


Ida

10 kommentarer

Siste innlegg