SOSIAL HAPPENING

God ettermiddag kjære lesere

 I går hadde jeg en kjempe fin kveld sammen med 14 av mine flotte kollegaer på flyplassen. Rett etter at jeg hadde jobbet fra 07 – 15.00 så hadde vi et personalmøte med pizza, – jeg spiste min egen salat, da pizza ikke egner seg for dietten min. Så tok vi flybussen inn til Trondheim og satte oss på “krambua” før vi skulle på revy i olavshallen og se “hva vet du om trønerrocken”. De fleste bestilte seg drinker, men jeg stod over tilbudet om å drikke, og bestilte meg heller en ovnsbakt laks som var nydelig! 

Revyen var utrolig morsom og en opplevelse for meg som så og si aldri har vært på revy før. Disse 3 trønderguttene kunne virkelig å underholde hele salen, og man fikk virkelig trent magemusklene her. Det er så morsomt å finne på noe med kollegaer utenom jobb, der du slipper å holde deg til et “manus” på en måte. Nå var det fritt fram for alle og vise seg på ny sider, noe jeg virkelig liker! Elsker kollegane mine og vi er en så super fin gjeng! Tusen takk for en kjempe fin kveld alle sammen!  

Ida

4 kommentarer

Siste innlegg