DAGENS STORE SHOPPINGRUNDE

God kveld kjære lesere

 Etter innlegget mitt om “2000” kroner rikere, må jeg nok si at de 2000 kronene er allerede oppbrukt. I går var jeg og ei venninne innom XXL på Lade her i Trondheim, da det var 25% på hele butikken. Snakk om å gå amok da? Det var så mye fint, og så mye jeg hadde lyst på. Endte opp med det dere kan se nedenfor, og kom på en pris på 3600 kroner for alt! Sparte meg 1500 kroner. Så nå er det bare å la vinteren komme slik at jeg kan benytte mine nye “vinter treningsklær”. Nå i slutten av desember skal vi nemlig ta med oss hunden til Kenneth hjem til Trøndelag fra Nord Norge, og da blir det mange turer sammen!

Må få si at mitt beste innkjøp var pulsklokken, jeg bare elsker den! For det første er den utrolig praktisk i forhold til at jeg har fått lagt inn maxpulsen min fra gårsdagens test, men også fordi den ser så fin ut – synes jeg! Det er utrolig hva nytt treningstøy gjør på humøret, kjenner det kribler i magen til jeg skal begynne å bruke disse flotte treningsplaggene utendørs!

Prisene under er oppgitt i opprinnelig pris, så det var 25% på alt under.


Rosa ytterjakke 699kr / fleecegenser 99kr


Nike treningstopper 199pr stk


Vintertights 499kr  / 2xu treningstights 999kr / ullundertøy 349kr

Pulsklokke 949kr


Joggesko for utebruk

Likte du innkjøpene?

6 kommentarer

Siste innlegg