HAIR EXTENSIONS OFF

God kveld kjære lesere!

Da jeg våknet i dag følte jeg at håret mitt så helt falle ferdig ut, så hva gjorde jeg? Joda jeg bestemte meg kl 05.30 om å begynne å ta av meg hair extensions, og 15 minutter etterpå var jeg uten “hår” – som jeg kaller det. Er så utrolig vant med å ha langt hår, så når jeg tar det av så føler jeg rett og slett ikke at jeg har hår igjen. Det er rart hvor mye hår gjør med din “indre” følelse. Ihvertfall, nå har jeg hatt det på i 1 og en halv måned, og da er det på tide å la det hvile litt før jeg setter på meg nytt hår igjen. Håret ligger allerede hjemme, og “klar” for å bli satt på. MEN mitt eget hår må klippes, farges og kures litt før jeg kan sette på hår igjen.

Er du som meg å føler deg “naken” uten hair extensions? (OM du bruker det da selvfølgelig) 

Ida

7 kommentarer
    1. Hva bruker du for å fjerne extensionet? Hvis du bruker tape, har du mye lim igjen i håret når du har tatt dem ut?
      Jeg bruker en lim oppløser fra rapunzel.no ,men det er alltid rester av lim i håret mitt etterpå :/ tar 1-2 uker å få ut alt limen.

    2. Klarer ikke å bruke extensionet mitt nesten da strikken er litt for hard og gnager i hodebunnen + etter håret ble vasket har det bare klødd. ;S Så skal få bestilt meg nytt med clips eller tape. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg