DETTE ER FØRSTE GANG I HISTORIEN

God ettermiddag kjære lesere

Jeg kan med hånden på hjerte si at jeg ALDRI har måtte stå og vente utenfor et treningstudio før det skal åpne, men JODA forrige søndag opplevde jeg nettopp dette! Jeg skulle begynne på jobb 13.00, og måtte derfor få til ei treningsøkt før jobb. 09 .55 står jeg utenfor dørene på 3t på solsiden, og hva skjer? Jo det er STENGT! Det åpner ikke før 10.00, noe jeg ikke var klar over. Jeg stod utenfor som en liten unge som skulle på shopping og ventet på at dørene skulle åpnes. Så 09.59 kom det en ansatt fra 3t og åpnet for meg slik at jeg fikk komme meg inn. På en eller annen måte klarte jeg å beklage meg for at jeg stod og “ventet” på at hun skulle åpne for meg, og brukte unnskyldningen om at jeg skulle på jobb til 13.00 og måtte derfor komme så tidlig.Men hvorfor unnskylder jeg meg? Har jeg ikke like mye rett som andre å komme til trening før det åpner? Jeg tror bare rett og slett at jeg aldri har opplevd denne følelsen, og ikke helt visste hvordan jeg skulle takle den.

Men nå fremover, så er jeg klar for å både møte opp før åpning og være den siste som forlater treningsstudioet – UTEN unnskyldninger!

Har dette hendt deg?

Ida

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg