BABYSHOWER

God søndag kjære lesere! 

I går kveld hadde jeg og noen venninner arrangert “babyshower” for søteste Stina som venter en liten gutt i slutten av desember. Vi alle dro hjem til henne, mens hun var ute med kjæresten, og når hun kom hjem ble hun nokså overrasket over det som ventet henne. Det er så morsomt å gjøre slike ting ting for vennene sine, og spesielt Stina! Vi hadde ordnet med salat, cupcakes og krydderkake til anledningen. Vi skulle pynet med blått, men selvfølgelig var Nille tomt for blått, så det ble litt adventslilla med blå ballonger. Ettersom jeg er på en slags “diett” måtte jeg stå over cupcakes og krydderkaken, men det gjorde meg ingenting – vi hadde en fantastisk kveld sammen!

Nå gleder jeg meg til å møte nurket som kommer i desember <3



SUPRISE!


 

Ida

8 kommentarer

Siste innlegg