UTROLIG HVA MAN FINNER

God kveld kjære lesere

 Jeg satt og bladde igjennom bloggen min her om dagen, og fant en matoppskrift jeg ikke hadde prøvd ut på veldig lenge. Det er utrolig hva man finner om man først leter etter oppskrifter i “arkivet”. I fjor var jeg hos ei venninne av meg og fikk prøvd “kylling nachos” i stekeovnen. Er ikke dere som meg og blir utrolig fort lei av oppskrifter som brukes hver dag?  Ihvertfall, jeg lagde dette til Kenneth for første gang, og det falt virkelig smak. Ettersom dette ikke er noe særlig “sunn” rett, så blir dette lørdagskos og ikke hverdags.

Oppskriften:
1 grillet kylling
1 boks creme fraise (ekstra lettrømme brukte vi)
1/3 glass tacosaus (medium)
Revet ost ca 150 gram

Slik gjør du:
1. Først “smuldrer” du opp kyllingen med hendene i små biter.
2. Tøm creme fraise (lettrømme) over kyllingen i en ildfast form.
3. Stek dette i ovnen på 200 grader i 15 minutter.
4. Ta formen ut av ovnen, og tøm på tacosausen og dryss revet ost.
5. Sett inn i oven igjen i 30 minutter.

Serveres med salat eller brød. Nam nam!

Ida

8 kommentarer

Siste innlegg