PAKKE I POSTEN

God ettermiddag kjære lesere

Vanligvis når jeg bestiller pakker i posten er det enten klær eller sminke, men denne gangen ventet en liten uventet pakke. Jeg hadde nemlig bestilt produkter fra Gymgrossisten i helga. Nå som jeg er så godt i gang med treningen synes jeg det er viktig med riktige produkter til trening også. Så sammen med Kenneth bestilte vi opp et lite lager, og i går kom det i posten. Jippi!

Vi bestilte proteinpulver “Whey 80” , 4 kg, i både banansmak og jordbærsmak. Jeg ville egentlig prøve sjokoladesmak, da jeg ELSKER sjokolade. Men etter å ha lest omtalene om proteinpulver fra whey 80 om sjokolade, så var det mange som ikke anbefalte denne smaken. I tillegg bestilte vi vær vår shaker, jeg selvfølgelig i rosa og Kenneth i svart. Vi bestilte også “Ripped tabletter” som er koffein tabletter som øker frisettingen av kroppsfett. 

Proteinpulver 4 kg 589kr  her
Shaker (rosa)  89 kr – her
“Ripped tabletter” 290kr  her  

Det er også fri frakt hvis du bestiller over 500kroner, og du får varene innen 3-5 dager levert på døren. 
Vi fikk også med en bonuspakke, nemlig en gymbag fra gymgrossisten!  

Produktene er ikke sponset ! 




Har du prøvd disse produktene før?

11 kommentarer

Siste innlegg