ET SIKKERSTIKK

God ettermiddag kjære lesere

 Er det noe jeg virkelig setter pris på er det en god middag/lunsj sammen med Nina. Det er så godt å slippe å lage mat til seg selv, nå som jeg er 1 person – og da er det tacosalat på Egon som er et sikkerstikk. Etter forrige gangs kyllingsalat, gledet jeg meg til denne tacosalaten. Det er bestandig så koselig å treffe Nina på cafe eller restaurant, fordi har en så god tone oss imellom. Ingen pinlige stillheter, kun koselige venninne stunder sammen. For min del er det nesten billigere å kjøpe mat ute, enn å lage mat hjemme, ihvertfall når du får en tacosalat til 138 kroner. Når jeg først er på butikken og skal handle inn til en “liten” salat, blir det ofte til 300 – 400 kroner fordi jeg finner så mye annet som ikke står på menyen.

 Liker heller ikke du å lage middag KUN til deg selv?


5 kommentarer
    1. Hehe, nei. Skulle lage den gode middagen idag for meg og typen, men han kunne ikke likevel.. Så da fikk jeg ei vennine til å spise middag med meg, haha. 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg