EN ANNERLEDES KINOOPPLEVELSE

God kveld kjære lesere

Den siste tiden har jeg vært en del på kino, og det er rett og slett fordi jeg klare ikke å vente med at filmene kommer ut på film eller på nettet. Og selvfølgelig fordi det er koselig å dra dit med venner eller kjæresten. Denne gangen var det “Dektetiv Downs” , som stod for tur. Denne filmen hadde jeg i forkant hørt mye om , og jeg var nokså spent på om den levde opp til kriteriene. Fikk med meg sending fra senkveld, der hovedrollen var på besøk, og han sjarmerte meg nok til å få meg til å se filmen fort som f***. Dette ble en annerledes kino opplevelse i den grad at det er første filmen der hovedpersonen har downs syndrom. En flott film, som fikk meg til å bruke magemusklene for latter underveis i filmen. Anbefales!

Har du sett den?

Ida

3 kommentarer
    1. Nei, den har jeg ikke sett. Tror ikke jeg har hørt om den heller.. Kanskje jeg leier den når dne kommer ut. Skal på kino neste uke med typen på filmen Thor! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg