UKENS STORE GJØREMÅL

God formiddag kjære lesere

Hurra, det er mandag og en ny uke står klar for alle som føler de har mye ugjort fra forrige uke, både med jobb,trening og det sosiale livet. I forrige uke hadde jeg kun 2 arbeidsdager, så jeg har hatt mye fritid, og det har vært godt. Men selvfølgelig savner man den vanlige hverdagen med jobb. For min del jobber jeg 6 dager denne uken, så det er mye som står på agendaen. I tillegg er det viktig for meg å få inn 5 treningsøkter denne uken. 

Mandag:
Trening 11.30 “Fatburner og styrketime” i sal med Ane
Jobb 1430 – 22.00
Overnatte på flyplassen

Tirsdag:
Jobb 07.00 – 15.00
Sette på meg nye punktvipper hos Negldesign Stjørdal
Trening, kondis

Onsdag:
Jobb 14.30 – 22.00
Eu Kontroll med bilen
Overnattingsbesøk  av Ane

Torsdag:
FRI
Lunsj med Monika for å planlegge London turen
Trening, styrkeprogram 

Fredag:
Jobb 07.00 – 15.00
Trening, kondis 

Lørdag:
Jobb 09.00 – 15.30
Trening, styrkeprogram 
Egenpleie hjemme, for hår, hud og negler 

Søndag: 
Jobb 13.00 – 22.00

Hvordan ser din uke ut? 

8 kommentarer
    1. Uken min ser ganske deilig ut. Lite stressende, kun noen få prøver og to fridager fra skolen! Så det blir en super deilig uke for min del. Så flink du er med å trene 😀 Stå på 🙂

    2. Mandag: Skole 11.30 – 14.05, kondis trening og kino / middag med pappaen min.
      Tirsdag: Skole 08.15 – 14.05 og K1 trening
      Onsdag: Studiedag (eller jobb) og styrketrening
      Torsdag: Skole 08.15 – 14.05 og halloweenfest
      Fredag: Studiedag og halloweenfest
      Lørdag: Trening
      Søndag: Jobb 09.00 – 18.00 🙂

    3. Ser ut som du har en fullstappet uke! 🙂 Har ikke så mange planer i uken. 😛 Skal gå Halloween med datteren min på torsdag med tante og hennes barn, ha kjærestehelg og muligens feire Halloween på onsdagen. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg