SKULLE FULGT MAGEFØLELSEN

God kveld kjære lesere

 I går skulle jeg og ei vennine spise en lunsj sammen og som jenter gjør. slarve litt! Tidligere har vi alltid spist lunsj på Egon, men idag ønsket Nina å prøve en ny restaurant “Una” her på Solsiden. Jeg er jo som sagt forelska i tacosalaten på Egon, så jeg var litt usikker på om jeg ville prøve salat noen annen plass. Men joda, jeg ble med på Una og skulle prøve ut restauranten. Veldig hyggelig betjening på restauranten og god stemning inne på restauranten. Selve kyllingsalaten var ikke noe jeg kommer til å bestille igjen. Dette er en restaurant som er spesalisert på Pizza, så salat var kanskje ikke deres sterkeste side. Så ja, skulle fulgt magefølelsen.  Men veldig koselig venninneprat, som alltid <3

Bruker du å bestille salat på restauranter?



ida

3 kommentarer
    1. Dumt ikke salaten falt helt i smak, da.. Nei, jeg bestiller nesten aldri salat, fordi jeg er så kresen og ender så og si alltid opp med noe oppi den som jeg ikke liker.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg