HJELPES – KJØPE ELLER IKKE?

God kveld kjære lesere!

Før jeg skulle treffe ei venninne for lunsj gikk jeg “tilfeldigvis” innom Object her på Solsiden og kom over denne flotte høstjakken. For noen dager siden tok jeg en opptelling av jakker, og JA jeg har altfor mange ytterjakker. Fant ut at jeg har 6 høstjakker, MEN da jeg prøvde på meg denne nydelige jakken, klarte jeg ikke å tenke på de andre jakkene som hang hjemme og var “kjedelige”. 

Jeg har alltid funnet billige jakker, men denne jakken kostet 700 kroner, og jeg føler at det er litt mye for en slik jakke? Kall meg gjerne “gjerrig” men jeg er flink til å finne billige antrekk. Samtidig så reiser jeg jo nedover til London om under 1 måned, og tenker kanskje at jeg vil finne mye fint der nede også. MEN, klarer ikke helt å legge fra meg denne yndlingen heller. Prøvde både størrelse Small og Xsmall. Må nok gå for Xsmall om jeg bestemmer meg for å kjøpe den. Har lagt den av ut dagen, så jeg har litt tid å tenke på. 

Kjøpe eller ikke kjøpe?

Ida

8 kommentarer

Siste innlegg