JEG HAR FUNNET MIN FAVORITT

God ettermiddag kjære lesere!

 Etter at jeg begynte min nye og sunne livsstil har jeg helt klart funnet frem til min nye favoritt “lørdagsmat”. Nemlig: speltpizza. Så godt og enkelt da gitt, for ikke å snakke om SUNT? Må innrømme jeg var skeptisk da folk fortalte meg at jeg skulle bruke speltlompe istede for pizzabunn. Jeg som elsker den tykke pizzabunnen når jeg spiser pizza, og nå skal jeg liksom ha et lite flak som bunn? Men joda, med rett tilbehør så er dette himmelsk. Jeg får besøk av ei venninne i kveld, så da skal jeg laget dette for henne. Håper det faller i smak hos flere enn meg.

Du trenger:
Speltlompe
Tomatpurre
Skinke/karbonadedeig
Løk, paprika og tomat
Ost
I ovnen på 200grader i ca 10minutter.

Har du smakt “speltpizza” før?

Ida

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg