I LOVE IKEA

God kveld kjære lesere!

 I går tok vi turen innom Ikea for å handle inn litt til leiligheten. i det siste har jeg følt at den kanskje eier så mye preg av meg, og har også fått hørt det fra venninner at leiligheten er litt “typisk” gutt. Så derfor bestemte vi oss for å bruke noen timer på Ikea og handle inn litt farger, lys og annet som puntrer opp leiligheten litt. Vi fikk også kjøpt et nytt bord og ny oppvaskmaskin. Kenneth har siden jeg flyttet inn ikke hatt oppvaskmaskin, så nå skal det bli herlig å slippe å stå og vaske for hånd. Personlig synes jeg det aldri blir rent når jeg vasker for hånd, så derfor skal det bli sykt herlig med rene tallerkener! 

For ikke å snakke om hvor billig det er på Ikea. Vi gikk ut derfra 4500 kroner “fattigere”, og da hadde vi kjøpt ny oppvaskmaskin, stuebord og to fulle poser med tilbehør til leiligheten! I love IKEA <3

Er du også “Ikea” elsker som meg? 




Ida

12 kommentarer

Siste innlegg