ENKELTE MENNESKER OVERRASKER MEG!

God ettermiddag kjære lesere!

 Ettersom jeg ikke lenger kjører bil til jobb, hender det at bilen min står 2-3 dager uten at jeg bruker den. Som dere vet så har jeg flyttet inn til Trondheim, og da står jeg på ulike plasser i nabolaget. Det er soneparkering, så det skifter ofte hvor jeg står parkert. En dag i forrige uke gikk jeg forbi bilen min etter ei treningsøkt, og da oppdaget jeg en plastikkpose på bilruta mi. Først tenkte jeg det var søppel og var på vei til å kaste det, før jeg så det lå en lapp inne i posen. Der var det ei jente som hadde vært så uheldig å kjørt inni fronten på bilen min, slik at skiltet hadde løsnet.

Jeg fikk en god følelse i meg, da jeg oppdaget at det faktisk finnes slike mennesker! Jeg blir rett og slett imponert over hvor ærlige noen mennesker kan være. For all del; Ingen ville funnet ut at det var hun som kjørte i meg, da det er tusenvis av leiligheter rundt omkring i det området jeg bor på. Men for all del: Jeg er superhappy for at hun la igjen en beskjed <3

Har du opplevd slike ærlige mennesker? 

Ida

9 kommentarer
    1. Så bra gjort av henne. Nei, jeg opplevde å få en ski i hodet under en bigjumpkonkurranse. Jeg måtte lime hodet, og personen som mistet skien under hoppet nektet at det var han og har aldri sagt unnskyld. Det er ingen stor sak, men synes at man bør være ærlig som personen over.
      🙂 Ha en fin dag

    2. Opplevde i fjord at det var en bil som kjørte forbi meg på feil side av vegen, han var halveis ute i grøfta og tok hele sida på bilen min.. :/ Han bare stakk av, og selvfølgelig var det utenlandsk skilt på den som tok sida på bilen.. :/ Så jeg fikk ikke med meg skiltnummeret.. Det var en forferdelig følelse.. Ønsker deg en fin da! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg