JEG PRØVER EN NY “HÅRLOOK”

God kveld kjære lesere

 Flere enn jeg som er dritt lei av samme hårfrisyre hver dag? Jeg er nok ikke alene om det! Som dere har merket så er jeg veldig glad i å gå med håret ned, men de siste dagene har jeg følt håret mitt har manglet det “lille ekstra”. Så derfor prøvde jeg meg med en ny vri igår, nemlig HÅRBAND. Kenneth mente jeg så ut som en indianer, og det er vell slik indianere gikk? Men jeg synes det var litt stilig jeg, så det gjorde meg overhode ingenting å gå “kledd” slik. Forandring fryder, er det ikke det de sier?

Ihvertfall, i går ordnet vi oss en herlig laksemiddag, med SØTPOTET. Jeg har lest så utrolig mye på nettet om søtpotet, men aldri smakt det. Og ja, det var utrolig godt! En helt annen smak enn vanlig potet, men ingenting negativt å si om søtpoteten. Den lignet derimot veldig på gulrot, så Kenneth trodde jeg hadde glemt poteten, og ordnet med gulrøtter istede.
PS: Svar på spørsmålsrunden vil bli lagt ut i morgen kveld.

 Hva synes du om min nye “hårlook”?


Ida

12 kommentarer

Siste innlegg