HJELPES – SELGER KLÆR!

God ettermiddag kjære lesere

Når jeg ser dette klesskapet så kjenner jeg at svetten renner og at 50 – 80% av dette aldri blir brukt. Jeg har klær som er brukt kun 1 gang og klær med prislapp på enda! Det er så trist at jeg ikke klarer å kaste helt nye klær, og føler også ikke for å gi de til fretex. Derfor vurdere jeg om jeg skal selge klærne mine enten via bloggen min eller via andre facebook sider. Eneste som er litt ork er å finne frem til pris og henge opp ett og ett plagg for å selge det. MEN jeg trenger mer plass i skapet mitt, nå som jeg skal til London under 1 måned – og slik som det skjer ut idag så tørr jeg nesten ikke åpne skapdøra til garderoben min. Hjelpes! 

Derfor spør jeg dere:
Har dere solgt store partier av klær via bloggen eller facebook?
Hvilken type pris bør man legge seg på per plagg? 
Tips for å få solgt unna mest mulig klær? 

Ida

19 kommentarer
    1. Posesalg! Legg x antall plagg av en sort i en pose, singletter feks. Og selg de til en pris, alt fra 150-350kr kanskje…

    2. Trenger du virkelig mere klær? Haha 😀
      Ett tips som kanskje er lurt, er jo å legge forskjellige plagg i en pose, og så får folk by eller kjøpe posen med innholdet for en viss pris. Ser mange som gjør det sånn, og da får man jo unna en del samtidig, samt at kjøper får mye spennende klær til en god pris 🙂
      Da tar du bare bilde av dungen med klærne som er i posen, å nevner litt hvilken størrelse det er, og hva den inneholder (om det er kjoler, tskjorter etc).
      Bare ett tips fra min side. Lykke til :p

    3. Ser folk anbefaler å legge klær i poser osv. Det vil jeg fraråde. Folk liker å se hva de kjøper før de kjøper det. Og det er jo ganske kjipt å kjøpe en pose med fks 8 plagg, hvor du kun liker ett av dem. Er nok mange som kommer til å være skeptisk til det. Så selg heller hvert plagg enkeltvis. Vil også anbefale å selge via bloggen og heller linke innlegget på Facebook. 🙂

    4. Enig med “Barbie” over her. Selg ett og ett plagg til en rimelig pris, lag innlegg på bloggen og heller link til facebook så folk kan se. De som prislappen fortsatt er på kan du jo tenke deg selv til hvor mye du er villig til å tape eller hvor mye du selv ville betalt for dette om du så det på en blogg 🙂 Håper du finner ut av det, du har jo masse fint !

    5. Jeg hengte opp de fineste plaggene.. det andre la jeg i en haug så skrev jeg feks 50 kr pr plagg 🙂 så fikk folk rote rundt å finne det de ville ha.. Litt tid vil det gå om du skal henge opp 1 å 1 plagg for så å ta bilde så legge de ut på face/blogg.. arranger en salgsdag i leiligheten din 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg