JEG – “BLOGGKJENDIS”?

God ettermiddag kjære lesere

I går hadde jeg en usedvanlig høy statistikk med mange flere lesere enn jeg bruker å ha. Jeg begynte å tenke litt på hva jeg hadde gjort for å “fortjene” så mange besøkende, og klarte ikke å finne ut av det. Dette var før noen kommenterte på facebook at jeg var blitt “bloggkjendis” og spøket litt med det. Hva?! Så fikk jeg etterhvert se linken som du kan finne her. 

Denne artikkelen tar for seg “Hva de midtnorske bloggerne tjener”, og midt i artikkelen kan du se at jeg blir nevnt som en av bloggerne som hadde høy inntekt fra i fjor. Ble litt overrasket over at de skulle dra inn meg i artikkelen, ettersom jeg ikke har ligget på topp 100 på ei god stund, men artkkkelen handlet nok ikke om plassering, men inntekt. Det er utrolig hvor mye statistikken stiger bare pga du får en plass i en artikkel, men det som er viktig å huske på er dine faste lesere som følger med på bloggen din uavhengig av status i media.
Det gjør ihvertfall jeg! 

Har du vært i media pga bloggen din?

-Ida-

9 kommentarer

Siste innlegg