SØSTRENE SISTER`S KVELD

God ettermiddag kjære lesere!

På torsdagkveld hadde jeg og søsteren min, som forsåvidt er 1 år mindre enn meg, en hyggelig treningsøkt og en bedre middag. Hun satser nokså mye på trening, så det var veldig lærerikt for meg å ha ei treningsøkt med henne, slik at jeg både fikk råd og veiledning innenfor mat og trening. Når vi kom hjem til leiligheten ordnet vi oss en bedre middag – nemlig BIFF. Jeg er så glad i biff, men min kjære samboer liker overhode ikke biff, så her i huset ser du aldri noe biff liggende i kjøleskapet.

Har også satt opp en slags matplan sammen med søstersen som jeg tenker å begynne å følge. Dette kan bli veldig spennende, og jeg er bare enda mer motiver til tiden fremover med kanskje en ny kropp om noen måneder. Nå er det fult fokus på trening og mat, så får alt det andre komme i andre rekker; fastfood, godis og alkohol. 

Er du også biffelsker?



Ida

6 kommentarer
    1. Så koselig 🙂 Utrolig pen søster du har! Synes ikke dere ligner på hverandre, jeg! Jeg elsker biff! Blir spennende å følge med på deg hvordan det går med treningen og i forhold til maten. Håper du legger ut noen sunne middagstips etterhvert da 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg