KUN 1 MÅNED IGJEN TIL AVREISE

God ettermiddag kjære lesere! 

Idag den 18.oktober er det akkurat 1 måned til jeg og Monika setter kursen mot HERLIGE London. Herregud, som jeg gleder meg! Som jeg nevnte tidligere så har vi booket både fly og hotell til KUN 2300 kroner tur retur for 3 netter i London. Snakk om kupp, eller hva? Forrige gang jeg var i London var det så knapt med tid, så følte ikke jeg rakk å få med meg alt som var å gjøre og se i London, så håper at dette besøket vil vise meg flere sider av London.

Vi har blant annet tenkt å ta turen til der “Notting Hill”, filmen ble spilt inn og rusle i disse gatene. Selvfølgelig skal vi få med oss ulike julemarkedet rundt omkring i London rett før jul, samt ulike museum. Håper vi får tid til å presse inn musikalen “We will rock you”, som alle snakker om varmt om. Forrige gang opplevde jeg “Mamma Mia” musikalen, og den var fantastisk! Tilslutt så har vi begge store planer om JULEshopping i London sine flotte gater. Har planer om å få kjøpt unna alle julegavene der nede, så håper jeg har plass i kofferten – hvis ikke blir det ekstra bagasje på vei hjem. Det er litt morsommere å shoppe til andre, inkludert seg selv i butikker man ikke finner hjemme i Norge.

Litt tidlig å pakke kofferten enda, så kan ikke si jeg er reiseklar, men psykisk tilstand er jeg reiseklar!

Har du sett “We will rock you” musikalen i London?


Flyr direkte fra Trondheim – London med Norwegian


The book store – fra filmen Notting Hill


We will rock you musikal


Juleshopping i London

Ida

8 kommentarer
    1. kan du ikke skrive litt om hvordan butikker man burde innom og hvor man finner fine klær i london?
      reiser snart dit, og hadde vært artig å fått lest et innlegg om hvor man burde shoppe 😀 vet det er mange fine butikker, men enklere om man vet av flere man burde gå innom 🙂
      håper du får en fin tur, gleder med masse selv:D

    2. marthe: Det kan jeg helt klart gjøre vet du 🙂 nå har jeg kun shoppet i oxford street, men der var det mange flotte butikker. 🙂 God tur du også når du reiser!

    3. Åå, du må kose deg masse! Jeg var i London i fjor rundt Januar og det var bare helt sinnsykt fint med all julepynten. Vi var på “Shrek” musikalen og det var utrolig spennende! Du må ha en fin tur og god helg 🙂

    4. så musikalen We will rock you når jeg hva i london for en mnd siden,var helt rå så den må dere få med dere:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg