JUST DO IT

God ettermiddag kjære lesere

Det er rart for meg å tenke at jeg har hatt denne bloggen i 1 år allerede! Tiden flyr avgårde, og det er ikke vanskelig å se at bloggen min har både erfart nedgang og oppturer. Selv om jeg startet denne bloggen da jeg var gift med en fra Tyrkia og ønsket å dele erfaringer rundt dette, så har bloggen min nå utviklet seg til en hverdagsblogg, der jeg skriver om livet mitt og alt som hører med. Jeg er ufattelig glad for at jeg tok sjangsen og opprettet bloggen min for litt over 1 år siden, og har ikke angret et sekund på valget om å ha egen blogg. Jeg vet det er mange der ute som er usikre på om de vil opprette seg en blogg i forhold til stygge kommentarer, mobbing og etc, men da har jeg en ting å si: JUST DO IT! Bloggen kan på mange måter hjelpe deg i en vanskelig hverdag, der du selv kan skrive følelser og komme i kontakt med andre som kanskje er i samme situasjon som deg selv. Hvis man er livredd for kommentarene man eventuelt vil få, så er det mange løsninger på det; Ikke ha kommentarer på bloggen eller ha muligheten til å godkjenne alle kommentarer før de blir publisert.

Jeg har selv valgt å ha godkjenning av mine kommentarer, ikke pga jeg får mye dritt på bloggen min, men i hensyn til familie, venner og kjæreste. Ønsker ikke at folk skal få rakke ned på mine nærmeste, og har derfor ønske om å godkjenne alt før det blir publisert på bloggen. Det har også vært et spørsmål om jeg skulle endre navnet på bloggen min, da den for mange har en tilknytning til min fortid med eksen, men jeg mener ikke dette utgjør noe på selve bloggen. Jeg er derimot litt imot alle bloggere som ofte skifter bloggnavn osv, fordi da er det lett å glemme personen bak bloggen. Når man først husker et bloggnavn, så er det vanskelig å komme på endringer hvis dette skjer ofte.

 

Hvor lenge har du blogget?
Har du hatt samme blogg hele tiden?


3 kommentarer
    1. Så fint bilde! Jeg har vel blogget rundt 3-4 år litt av og på, og har byttet på to blogger, men har en fast nå som jeg har hatt lengst ^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg