MIN FØRSTE SPØRSMÅLSRUNDE

God kveld kjære lesere! 

Jeg har nå drevet denne bloggen i 1 år, og har funnet ut at jeg enda ikke har kjørt en spørsmålsrunde der dere lesere kan stille meg spørsmål om ALT og INGENTING. Jeg la ut en spørsmålsrunde da jeg var sammen med eksen min, men den ble aldri besvart pga forholdet oss imellom. Derfor prøver jeg på nytt med en spørsmålsrunde. Så om det er noe dere lurer på, så spør meg gjerne ut. Er det altfor personlige spørsmål så ønsker jeg ikke å svare på dette. Selvfølgelig regner jeg med det blir noen spørsmål om bruddet med Bahadir, og det er greit – men å utdype så mye mer rundt han og meg, ønsker jeg ikke.

 

Spørsmål til dere: Vil dere ha svarene i tekst eller videoblogg?

 

 – Ida -

13 kommentarer
    1. Snakker du noe med Bahadir?
      Trener du mange dager i uken?
      Hva er dit drømme reisemål?
      Hvor ser du deg om 5 år?
      Hvordan har du det?

    2. Har du noen gang vært gravid?
      Hva er din naturlige hårfarge?
      Hvorfor har du utført plastiske operasjoner? (nohate)

    3. Hei 🙂 for det første vil jeg si at jeg elsker bloggen din, er innom den flere ganger daglig! Du strååler og det er så hyggelig å se 🙂
      Noen spm:
      – er du religøs?
      – hvordan ser du og kenneth for dere livet om 5-10 år?
      – trives du i trondheim og er det her du vil bo fremover?
      – hvilke andre blogger leser du?
      – hva er kenneth sin beste egenskap?
      – hvordan møttes du og kenneth?
      – hva har vært det lykkeligste øyeblikket i ditt liv til nå?

    4. Hva liker du best ved deg selv?
      hva liker du best ved bloggen din?
      Er det en person du ikke kunne levd uten?
      Hva gjør deg lykkelig? 🙂
      Jeg liker best å lese svarene fra spørsmålsrunder. 🙂

    5. Hva er din drøm sammen med Kenneth?
      Drømmereisemål?
      Favorittmat?
      Hvordan har familien din reagert etter brudd med baha og så møte kenneth?
      Har du et godt forhold til søskene dine?
      Jobber du med drømmejobben din nå eller kunne du tenkt deg noe annet?
      Hva er kenneth utdannet? Hva er aldersforskjellen mellom dere?
      Har du fortsatt kontakt me tyrkiajenter og tyrkiske familier selv om du ikke lenger er med baha?
      Har du fortsatt kontakt med bahas familie?
      Hva er favorittprogrammet ditt?
      Trives du best på stjørdal eller trondheim?
      Hva er din drømmedag med kenneth?
      Hva var det første du falt for hos han?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg