GRAVIDBESØK

God ettermiddag kjære lesere

 I går kveld tok jeg turen innom min gravide, svenske venninne Stina og hennes samboer. De venter en liten gutt nå i slutten av desember, og jeg har ikke møtt henne på veldig lenge, så det var herlig å få treffe henne og hilse på babymagen hennes. Det er utrolig hvor fort en slik mage vokser, fordi sist jeg så henne så var den ikke akkurat stor.  I kveld koset vi oss med ferske jordbær til KUN 20 kroner kurven på Rema 100,  bananbiter og kesam vanilje – nam! Fikk litt sommer følelse der jeg satt, uten å se ut av vinduet vell og merke. Jeg blir så fasinert over at det faktisk ligger en liten gutt der inne, at jeg bare må ta og kose på den for å faktisk skjønne at det lever en liten baby inni der. Dette blir deres første barn sammen, og jeg gleder meg til det blir min tur å gå rundt med en liten kul på magen! Samtidig som jeg er vettskremt av tanken på å gå gravid, så kan jeg tro at det å bli mamma er verdens beste følelse. 

Har av og til tenkt tanken på meg som mor, og må si jeg koser meg litt med tanken – selv om det også er skremmende! Jeg gleder meg ihvertfall massevis til lille gutten til Stina kommer ut, og jeg får hilse på nusket! 



Ida

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg