DET HAR GÅTT 5 ÅR

God kveld kjære lesere!

Er det ikke utrolig hvor fort tiden bare flyr avgårde? Det er over 5 år siden jeg møtte Silje forrige gang, så du kan tro det var kjempe koselig å ta en lunsj sammen på Egon på Solsiden i ettermiddag. Silje ble jeg kjent med for som sagt 5 år siden, og vi har ikke hatt noe kontakt siden da. Så det at hun inviterte meg på lunsj var bare super koselig! Vi fant ut iløpet av lunsjen vår at hun også trener på 3t, så da skal vi prøve å få til noen treningsøkter sammen. Idag gikk jeg ut av “skallet” og prøvde noe annet enn tacosalaten, som jeg i det siste KUN har bestilt meg. Så idag var det Cæsar salaten som stod på tur med kylling. Jeg var litt skeptisk om den ville være tørr, men den var overraskende god! Så dette blir overhode ikke siste gangen jeg bestiller denne. <3

Har det hendt at du ikke har møtt gamle venninner på mange år, – plutselig 5 år som meg og Silje? 

Ida

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg