NY SELVBRUNING I POSTEN

God ettermiddag kjære lesere!

Jeg bare elsker selvbruning, og har i over 1 år nå brukt st.tropez sin selvbruning – som jeg har vært utrolig fornøyd med. Men forleden dag kom jeg over flere bloggere som har prøvd ut “sunspa”, sine selvbruningskremmer/sprayer. Jeg valgte å kjøpe meg disse nå fordi de var på 25% salg, så jeg fikk 2 selvbruningsprayer til 508 kroner, inkludert frakt. Den jeg bruker fra St.Tropex koster ca 500 kroner, så nå fikk jeg to for prisen av en.

 Jeg har aldri prøvd spray, så nå er jeg spent på hvordan det skal være i forhold til mouse. Jeg er veldig kresen på selvbruning, så vi får se hvilken terningkast denne selvbruningen fra sunspa får etter jeg har testet den ut. Det flotte med spray er jo at man slipper å bli brun på hendene, og den tørker mye fortere. Dessuten er det lettere å fordele slik at den blir JEVN utover kroppen. Jeg kjøpte den nye selvbruningsprayen “Fitness”, som opprinnelig kostet 325. Denne er beregnet på de som er i aktivitet, og gjør at fargen holder enda lengre. Jeg har merket at hvis man svetter mye, så går mye av fargen bort, dessverre! Men denne har 33% sterkere farge enn den orginale sunspa sprayen. Den andre selvbruningsprayen jeg kjøpte var chocolate. Denne har jeg hørt mange har hatt i ansiktet, så det skal bli spennende å prøve selvbruning i ansiktet. Jeg har selv aldri brukt det, fordi jeg mener man blir så skjoldetet av det. Men nå som jeg trener så mye, og det er greit å ikke bruke sminke på trening, så kan litt farge gjøre seg i ansiktet.

Nå gleder jeg meg til å prøve ut disse to herlighetene, så skal jeg selvfølgelig komme med anbefaling til dere lesere!

 

Har du prøvd disse?

1# Fitness her 2# Chocolate her

Produktet er ikke sponset

4 kommentarer
    1. Jeg har aldri pøvd sånne sprayer, er ganske skeptisk egentlig, haha. Er så redd for å se helt knæsjbrun ut med en gang eller oransje, flekkete og alt … men solarium er jo så dyrt i lengden + helseskadelig. Du må oppdatere oss 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg