SÅ FEIL KAN MAN TA

God kveld kjære lesere

Dette ble en rolig løragskveld for vår del, da vi bestemte oss tidligere på dagen at vi skulle dra å se den norske filmen “Pioner” med Aksel Henning i hovedrollen. Dette er en film jeg lenge har gledet meg til å se, og jeg hadde virkelig høye forventinger etter all omtale fra media og bekjente. Før vi dro på kinoen var jeg 100% sikker på at det var 3d kino vi skulle på, så jeg tok med meg 3d brillene jeg og Kenneth kjøpte i Oslo tidligere i sommer. Så fornøyd da vet du.

Men var det 3d kino? Neida, så feil kunne man ta. Jeg satte meg ned i kinosalen og oppdaget fort at de var kun jeg og Kenneth som hadde 3d briller på oss. Så spør dama ved siden av oss “Er det 3d?”, gjett om det var en ved siden av meg som ble litt flau da. Jaja, så feil kan man ta! Uansett, jeg må si jeg ble litt skuffet over filmen “Pioner”, da jeg ikke helt skjønte avlsutningen på filmen. Men men, terningkast 3 for min del.

Har du sett “Pioner” filmen på kino?


Så gira på 3d film, men neida..


Måtte se filmen uten mine flotte 3d briller..

Ida

3 kommentarer
    1. Hvor pleier du å dra ut i trondheim? Kan du ikke lage et innlegg om det? Er ny i byen så skulle gjerne hatt litt tips om hva som er bra og ikke 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg