DETTE BLIR EN FORANDRING

God kveld kjære lesere!

Etter at jeg flyttet inn til Kenneth, så har jeg kjørt fra Trondheim – flyplassen hver dag, og har egentlig trivdes med det. MEN det blir dyrt i lengden å kjøre tur retur, på 30 – 40 min en vei. Hvorfor jeg liker å kjøre bil? Jo, jeg kan kjøre i mitt eget tempo, sette musikk anlegget på full guffe og bare “slappe” av, om du kan si det på den måten. Nå har jeg derimot kjøpt meg månedsskort på flybussen fra Trondheim – flyplassen, da jeg får rabatt og betaler “kun” 950 kroner. Da kan jeg reise så mye jeg vil med flybussen, noe som egentlig er veldig billig i forhold til å kjøre selv med både bensin og bompenger. Jeg har aldri vært noe fan av å kjøre buss, ALDRI – men kanskje dette endrer seg nå? Kortet er ihvertfall betalt, og i går var første dagen som “busser” istede for “kjører” innover til byen. 

Ida

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg