JENTETUR TIL LONDON

God ettermiddag kjære lesere!  

Det er ikke så lenge siden jeg og Kenneth var i London, men alikevel føles det ut som en evighet siden. Gud, som jeg savner London. Hva jeg savner med London? ALT, stemningen, befolkningen og ikke minst shoppingen. Det er ingen hemmelighet at jeg elsker å være turist når jeg er på tur. Opp med fotoapparatet og ta masse bilder! Denne gangen skal jeg ikke på tur med Kenneth, men sammen med ei venninne og kollega. Så vi blir to jenter “alene” i Londonby. Vi reiser 18 – 21 november, så vi er der i førjulstiden, noe jeg virkelig gleder meg til. Å stå på skøyter, oppleve handlegaten med julelys og det er garantert mange juleshow i denne tiden. Har planer om å svi av noen tusen på julegave handel og ikke minst til meg selv. Forrige gang jeg var i London hadde jeg ikke tid til å gå innom Victoria Secret, men denne gangen skal jeg bruke noen timer der inne på undertøyshandel. Synes det er så genialt med hjelp og råd fra de som jobber der, slik at man får riktig BH str. Noe som er utrolig viktig!!

Så nå er det full nedtelling til Londonturen, weee <3 

Har du vært i London i førjulstiden?

Ida

3 kommentarer
    1. Jeg var i London i desember for snart to år siden. Fantastisk stemning og utrolig koselig. De kan virkelig dette med å pynte til jul. Ta en tur til covent garden. Der er det utrolig koselig i førjulstiden.. God tur. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg