DAG 16 I BALI – SISTE DAG

God kveld kjære lesere

Dette var vår siste kveld i Bali, og du kan tro hvor j***** det føltes å vite at i morgen skulle vi sette oss på flyet tilbake til kalde/kjedelige Norge. Vår siste kveld dro vi på en flott restaurant og kjøpte oss en “dyrere” middag enn hva vi hadde gjort tidligere. Jeg bestilte meg 3 ulike biffer, og Kenneth en stor porsjon av sparibs. Vi har hatt en helt fantastisk ferie sammen i flotte Bali. kan virkelig anbefale Bali på det sterkeste til alle mine lesere!



Ida

2 kommentarer
    1. Kanskje jeg bør vurdere Bali til min neste ferie da! Jeg og kjæresten min var tidligere i Tyrkia i sommer, og synes det var kjempebra! Vi var i Alanya, kanskje du har vært der? Har begynt å blogge igjen for fullt nå, så har vært koselig med en kommentar! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg