DAG 13 I BALI

God kveld kjære lesere!

Det skal sant sies at det merkes at vi har kommet tilbake til den hektiske hverdagen her igjen på Bali. I går forlot vi som sagt øya, og på vei fra øya til Bali begynte det å regne. Vi og noen flere hadde satt oss på toppen av en “fast boat” som tok 1 og en halvtime, og jeg kan godt si at vi ble gjennomvåt og KALD. Jeg tror aldri jeg har vært så redd for mitt eget liv som jeg var på denne båten, grøss og gru sier jeg bare. Du kan se bilde lenger ned hvor blaut vi endte opp med å være. Ellers var Kenneth og tok en gammeldags bamboo tattovering med pinne og nål. Motivet ble tre små streker som symbolisere de tre øyene her ute. 

 

 


Så sinnsykt blaut og kald etter en turbulent båttur


BAMBOO TATTO

Ida

2 kommentarer
    1. Ser ut som dere koser dere maks, er litt misunnelig 😛 hehe
      Har dere fikset turen selv, eller er det et opplegg dere har bestilt?
      Kunne tenkt meg å oppleve noe lignende selv 😀
      Kos dere videre :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg